منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مقاومت فلسطین عصر امروز شهرک اشغالی سدیروت را هدف حمله قرار داد. المیادین نوشت، در پی این حمله، آژیرهای هشدار در شهرکهای سدیروت، «ایفیم» و «نیرعام» به صدا در آمدند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ۵ فروند... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، مقاومت فلسطین عصر امروز شهرک اشغالی سدیروت را هدف حمله قرار داد.  المیادین نوشت، در پی این حمله، آژیرهای هشدار در شهرکهای سدیروت، «ایفیم» و «نیرعام» به صدا در آمدند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ۵ فروند موشک از شمال غزه به سمت شهرک سدیروت شلیک شد. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش مدعی شد که سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی موشکی را که از غزه به سمت سدیروت شلیک شده بود رهگیری کرده است. در حالیست که برخی رسانه‌های عبری اعلام کردند گنبد آهنین در مقابله با همه موشک‌های مقاومت که به سمت سدیروت شلیک شدند شکست خورده است و برخی از موشک‌ها بدون مقابله با آنها فرود آمده‌اند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.