منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اما با دقت در آمار منتشر شده مرکز آمار متوجه می‌شویم که جزء «مسکن» در آمار تورم صرفا شامل «اجاره‌بها» و «خدمات نگهداری و تعمیر واحد مسکونی» است. بنابراین نمی‌توان تورم ماهانه مسکن را به عنوان تورم خرید و فروش متری مسکن در... به گزارش اقتصاد آنلاین، اما با دقت در آمار منتشر شده مرکز آمار متوجه می‌شویم که  جزء «مسکن» در آمار تورم صرفا شامل «اجاره‌بها» و «خدمات نگهداری و تعمیر واحد مسکونی» است. بنابراین نمی‌توان تورم ماهانه مسکن را به عنوان تورم خرید و فروش متری مسکن در نظر گرفت. از آنجایی که ضریب اهمیت مسکن ۳۳.۹۶ است و تورم دو جزء محاسبه شده در آن یعنی «اجاره» و «خدمات نگهداری و تعمیر واحد مسکونی» به ترتیب ۳۳.۶۰ و ۰.۳۶ است؛ معمولا تورم مسکن و اجاره مشابه و یا بسیار نزدیک به یکدیگر است. بر این اساس در خرداد ماه تورم ماهانه «مسکن» و همینطور «اجاره بها» مشابه یکدیگر و برابر ۲.۶درصد بوده است. با این حال و علی‌رغم انتقادات مکرر رسانه‌ها در چند ماه اخیر، آمار تورم خرید و فروش مسکن از دی ماه سال گذشته از سوی مرکز آمار منتشر نشده است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.