منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، محله فاطمی یکی از محلات پر رفت و آمد و قدیمی تهران است که جز منطقه ۶ شهرداری تهران بشمار می رود. برای اجاره خانه در این محله معمولا قیمت ها متغیر است و موارد زیادی را در نظر می گیرند تا بتوانید با توجه به موقعیت مسکونی، اداری... به گزارش اقتصادآنلاین، محله فاطمی یکی از محلات پر رفت و آمد و قدیمی تهران است که جز منطقه ۶ شهرداری تهران بشمار می رود. برای اجاره خانه در این محله معمولا قیمت ها متغیر است و موارد زیادی را در نظر می گیرند تا بتوانید با توجه به موقعیت مسکونی، اداری ، قدمت ساختمان، شمالی یا جنوبی بودن و مصالح مورداستفاده در ساخت آن ها ؛ از آن محله خانه ای اجاره کرد کنید . با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در محدوده فاطمی به دست می آورید.  قیمت اجاره خانه در فاطمی محله متراژ (متر) مشخصات سال ساخت رهن (تومان) اجاره (تومان) فاطمی ۳۵ سوییت؛ انباری ۱۳۷۵ ۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ فاطمی ۶۸ ۱ خوابه، پارکینگ، انباری ۱۳۸۸ ۷۴۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- فاطمی ۷۱ ۱ خوابه، آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۵ ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ فاطمی ۸۰ ۲ خوابه، پارکینگ، انباری ۱۳۸۴ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ فاطمی ۹۰ ۲ خوابه، آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۹۵ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰ فاطمی ۱۰۰ ۲ خوابه، پارکینگ ۱۳۷۸ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- فاطمی ۱۳۰ ۳ خوابه، آسانسور، پارکینگ، انباری ۱۳۷۷ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰ فاطمی ۲۰۰ ۳ خوابه، پارکینگ، انباری ۱۳۷۵ ۲٬۱۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.