منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۳ خوابه واقع در محله های مختلف منطقه سعادت آباد به بودجه کلانی نیازمند است. در این مطلب سعی کرده ایم متراژ و لوکیشن های مختلف این منطقه را بررسی کرده و هدف را بر مبنای ۳ خوابه بودن در نظر بگیریم. از این رو... به گزارش اقتصاد آنلاین، اجاره یک واحد ۳ خوابه واقع در محله های مختلف منطقه سعادت آباد به بودجه کلانی نیازمند است. در این مطلب سعی کرده ایم متراژ و لوکیشن های مختلف این منطقه را بررسی کرده و هدف را بر مبنای ۳ خوابه بودن در نظر بگیریم. از این رو جدولی را تهیه کرده ایم تا اگر قصد اجاره خانه ۳ خوابه در منطقه سعادت آباد را دارید بدانید در متراژهای  ۱۰۰ تا ۲۳۰ متر باید به دنبال آن بگردید و حداقل بودجه ای که برای پول پیش(رهن) نیاز دارید ۵۰۰ میلیون تومان و حداکثر این مبلغ به ۶ میلیارد تومان می رسد! در واقع با توجه به سال ساخت، برخورداری از امکاناتی مانند مشاعات(استخر، سالن ورزش، جکوزی و ...) قیمت ها متغیر است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره هزینه اجاره خانه در سعادت آباد به دست می آورید. اجاره آپارتمان های ۳ خوابه در سعادت آباد محله متراژ(متر) مشخصات سال ساخت رهن(تومان) اجاره(تومان) سعادت آباد ۱۴۰ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۸۸ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ سعادت آباد،علامه ۱۸۰ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۴۰۲ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۹۵،۰۰۰،۰۰۰ سعادت آباد،آسمان ۱۲۱ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۴۰۱ ۱٬۸۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  --- سعادت آباد،شهرداری شمالی ۱۶۰ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۷ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- سعادت آباد،سرو غربی ۱۹۰ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۸ ۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ سعادت آباد، بلوار پاکنژاد ۱۳۵ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۴۰۱ ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۳۵٬۰۰۰٬۰۰۰ سعادت آباد، کاج ۲۰۰ ۳خوابه، آسانسور،انباری، ۲پارکینگ ۱۳۹۰ ۱٬۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰ سعادت آباد ۱۱۰ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۲ ۱٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ --- سعادت آباد،بامداد ۲۲۷ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۸ ۵،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ --- سعادت آباد، میدان کاج ۲۱۵ ۳خوابه، آسانسور، انباری، پارکینگ ۱۳۹۶ ۴،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در شهر تهران برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرقی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت اجاره مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.