منو کاربری

جهش-عجیب-جستجوهای-بی-نتیجه-مسافران-همزمان-با-تعلیق-ایرلاین-ها
به گزارش اقتصادآنلاین؛ همانطور که پیش‌بینی می‌شد چنین اقدامی موجب اختلال گسترده در شبکه تولید و عرضه پرواز شد و در روزهای اخیر بسیاری از افرادی که قصد سفر داخلی داشتند، در یافتن بلیت هواپیما ناموفق بوده‌اند. در نمودار زیر به وضوح همزمانی تاریخ... به گزارش اقتصادآنلاین؛ همانطور که پیش‌بینی می‌شد چنین اقدامی موجب اختلال گسترده در شبکه تولید و عرضه پرواز شد و در روزهای اخیر بسیاری از افرادی که قصد سفر داخلی داشتند، در یافتن بلیت هواپیما ناموفق بوده‌اند. در نمودار زیر به وضوح همزمانی تاریخ تعلیق ایرلاین‌ها و کاهش تعداد پروازهای موجود در سه مسیر پرتردد تهران-مشهد، تهران-شیراز و تهران - اهواز مشخص است. بر این اساس تعداد پروازهای موجود برای هر یک از این مسیرها از ۱۶ خرداد به بعد، یعنی آغاز ابطال مجوز ایرلاین‌ها در مقایسه با روزهای پیش از آن به شدت کم شده است. نمودار بعد هم نشان می‌دهد که با تعلیق‌ تعدادی از ایرلاین‌ها و به دنبال آن کاهش عرضه بلیت هواپیما، تعداد دفعاتی که متقاضیان به دنبال بلیت یک پرواز بودند اما نتیجه‌ای دریافت نکردند، افزایش یافته است. به عبارت دیگر از روزهای ۱۶ و ۱۷ خرداد، روزهای آغاز و تداوم ابطال مجوزهای ایرلاین‌ها، هر چه متقاضیان بیشتر در جستجوی بلیت هواپیما بوده‌اند، بیشتر به درب بسته خورده‌اند! این نمودار نیز به روشنی ثابت می‌کند که از اواسط ماه جاری و حتی پیش از اعلام رسمی ابطال مجوز‌ها، قیمت‌ بلیت هواپیما در سه مسیر پرتردد گفته شده، افزایش و یا بهتر است بگوییم جهش یافته است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.