منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، کاوه حداد پور روز شنبه ۲۰ خرداد با اعلام این خبر گفت: این جاده که در اثر بروز سیلاب پنجشنبه شب (۱۸ خردادماه) بسته شده همچنان مسدود است و تنها تیم های امدادی می‌توانند در آن تردد داشته باشند. وی بیان کرد:... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، کاوه حداد پور روز شنبه ۲۰ خرداد با اعلام این خبر گفت: این جاده که در اثر بروز سیلاب پنجشنبه شب (۱۸ خردادماه) بسته شده همچنان مسدود است و تنها تیم های امدادی می‌توانند در آن تردد داشته باشند. وی بیان کرد: اکنون ۱۰ نقطه از جاده کرج – چالوس و پنج تونل از گل و لای توسط دستگاه های امدادی استان البرز پاکسازی شده است . سرپرست فرمانداری ویژه کرج گفت: همچنین وقوع این سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد. حدادپور گفت: نیروهای جهادی، امدادی و انتظامی با ایجاد یک راه فرعی در کوه مردم را هدایت کردند. وی اضافه کرد: امداد رسانی به تعدادی از مردم که در کنار خودروهای مانده بودند تا شب گذشته (۱۹ خرداد) ادامه داشت و اکنون تمام مردمی که گرفتار درسیلاب جاده چالوس شده بودند به شهر منتقل شده‌اند . حدادپور در پایان گفت: درپی بارش های رگباری، وقوع سیل، ریزش سنگ و گل ولای پنجشنبه شب ( ۱۸ خرداد) در جاده کرج - چالوس بیش از ۱۲۰۰ نفر از خطر سیلاب نجات یافتند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.