منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: از عصر امروز شاهد بارش رگباری باران، وقوع سیل و ریزش کوه در جاده کرج - چالوس بودیم که سبب بسته شدن این مسیر شد. وی اضافه کرد: اکنون حد فاصل "عسل کوچ" تا تونل ۶ (تکاوران) چند مورد... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: از عصر امروز شاهد بارش رگباری باران، وقوع سیل و ریزش کوه در جاده کرج - چالوس بودیم که سبب بسته شدن این مسیر شد. وی اضافه کرد: اکنون حد فاصل "عسل کوچ" تا تونل ۶ (تکاوران) چند مورد ریزش کوه رخ داده که ماموران راهداری مشغول پاکسازی مسیر هستند اما محور تا اطلاع ثانوی بسته است . کرمی تاکید کرد: سفر به شمال کشور از مسیر جاده کرج - چالوس در حال حاضر امکانپذیر نیست و مسافران اصرار به سفر نداشته باشند . جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است. منبع: ایرنا

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.