منو کاربری

ساعت ۹:۳۰ بامداد چهارشنبه ۱۰ خرداد، اولین پرواز کیش به دوبی پس از سه سال توقف این مسیر پروازی، به مناسبت ولادت امام رضا(ع) انجام شد. این پرواز از فرودگاه جزیره کیش به فرودگاه آل مکتوم دوبی توسط شرکت هواپیمایی کیش برقرار شد و طبق اعلام از هفته... ساعت ۹:۳۰ بامداد چهارشنبه ۱۰ خرداد، اولین پرواز کیش به دوبی پس از سه سال توقف این مسیر پروازی، به مناسبت ولادت امام رضا(ع) انجام شد. این پرواز از فرودگاه جزیره کیش به فرودگاه آل مکتوم دوبی توسط شرکت هواپیمایی کیش برقرار شد و طبق اعلام از هفته آینده، در روزهای دوشنبه و پنجشنبه نیز این پرواز انجام خواهد شد. در عین حال همزمان با میلاد امام رضا(ع) مرحله دیگری از پیش افتتاح ترمینال جدید فرودگاه کیش نیز انجام شد و اولین پرواز خروجی از ترمینال جدید فرودگاه کیش به صورت آزمایشی به مشهد انجام شد. اقتصادآنلاین – مهسا ربیع‌پور؛ اصل ۳۱ قانون اساسی، دولت را موظف می‌کند که با رعایت اولویت برای آن‌ها که نیازمندترند، به ویژه روستانشینان و کارگران، زمینه تامین مسکن مناسب را فراهم کند. طبق این اصل، در طول سالیان، دولت‌ها تلاش کرده‌اند تا با اجرای طرح‌هایی مانند مسکن مهر، مسکن اجتماعی و مسکن ملی، بازار مسکن را کنترل کرده و به اقشار کم‌درآمد در تحقق رویای خانه‌دار شدن کمک کنند اما معمولا این طرح‌ها از عهده‌ی اجرای این سیاست برنیامدند و طرح‌های مسکن متعدد نتوانسته‌اند آن طور که باید مشکل مسکن قشر کارگر را حل کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.