منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی عباسی گفت: سامانه املاک و مستغلات توسط وزارت راه وشهرسازی راه اندازی شده است که این اقدام یکی از مهمترین برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار اجاره و حمایت از مستاجران است و ما... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، هادی عباسی گفت: سامانه املاک و مستغلات توسط وزارت راه وشهرسازی راه اندازی شده است که این اقدام یکی از مهمترین برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار اجاره و حمایت از مستاجران است و ما سعی داریم با تقویت بسترهای نرم‌افزاری و استفاده از ظرفیت‌های سامانه املاک و اسکان این اقدامات را انجام دهیم. به گفته معاون مسکن  و ساختمان وزیر راه وشهرسازی،  این سامانه در صورتی که موجر و مستاجر توافق کنند بدون حضور در بنگاه می توانند کد رهگیری دریافت کرده و قرارداد خود را رایگان ثبت کنند. او می گوید:  در طول هفته گذشته حدود ۶۰۰ قرارداد در این سامانه ثبت شده و رو به گسترش و پیشرفت است و به زودی خدمات بیشتر شامل ثبت مبایعه نامه و قراردادهای خریدو فروش هم در این سامانه به صورت رایگان می تواند بارگذاری و ثبت شود. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.