منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، شمس‌الدین فرزادی‌پور در نشست خبری امروز درباره پروازهای حج اظهار داشت: علمیات حج برای جابه جایی ٨٧ هزار و ۵٠٠ هزار حاجی با ٧٧۴ پرواز رفت و برگشت انجام می‌شود. وی ادامه داد: اولین علمیات پروازهای رفت ٣١... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، شمس‌الدین فرزادی‌پور در نشست خبری امروز درباره پروازهای حج اظهار داشت: علمیات حج برای جابه جایی ٨٧ هزار و ۵٠٠ هزار حاجی با ٧٧۴ پرواز رفت و برگشت انجام می‌شود.  وی ادامه داد: اولین علمیات پروازهای رفت ٣١ اردیبهشت ماه با اعزام اولین کاروان کارکنان و از سوم خرداد ماه هم اولین پرواز حاجیان انجام خواهد شد. همچنین اولین پروازهای برگشت ١٣ تیر ماه و آخرین پرواز برگشت سوم مرداد ماه انجام خواهد شد.  مدیرعامل ایران ایر درباره میزان حجم بار مجاز برای حاجیان تاکید کرد : حجم بار مجاز حداکثر ٣٠ کیلوگرم است و درخواست داریم زائران این سقف را رعایت کنند. فرزادی‌پور  درباره قیمت هر بلیت حج و یارانه‌ای که ایران‌ایر بابت هر بلیت به حاجیان قائل شده، تاکید کرد: قیمت بلیت حج اعلام نمی‌شود اما هیچ یارانه‌ای هم به حجاج ارائه نداده‌ایم البته باید توجه داشت که قیمت بلیت حج در کشورهای همسایه از جمله ترکیه سه برابر قیمت بلیت ایران ایر است. وی با اشاره به آمادگی ناوگان ایران ایر گفت: در علمیات رفت ٩ فروند هواپیما و در علمیات برگشت ١١ فروند هواپیما استفاده خواهد شد و توانستیم در بازه زمانی یک ماهه ۶ موتور هواپیمای ایرباس ٣٠٠-۶٠٠ را تعمیر کنیم.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.