منو کاربری

قیمت-جدید-بلیت-پروازهای-داخلی-اعلام-شد-جدول
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مقصود اسعدی سامانی با اشاره به مجوز افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی، اظهار کرد:‌ در جدول بارگذاری شده در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاریخ تیرماه سال ۱۴۰۰ به اشتباه درج شده بود که آنرا... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مقصود اسعدی سامانی  با اشاره به مجوز افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی، اظهار کرد:‌ در جدول بارگذاری شده در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاریخ تیرماه سال ۱۴۰۰ به اشتباه درج شده بود که آنرا اصلاح کردیم. وی افزود: جدول منتشر شده مربوط به قیمت‌ها جدید بلیت هواپیما بدون احتساب مالیات و عوارض متعلقه است. پیش از این سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی جدول قیمت بلیت هواپیما را بارگذاری کرده بود که تاریخ درج شده آن برای اول تیرماه سال ۱۴۰۰ بود. قیمت‌های جدید بلیت پروازهای داخلی را از اینجا ببینید.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.