منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ عسکری سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه ۹۰۱ هزار و ۸۹۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از پرداخت ۶۰ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان به حساب سازندگان خبر داد. به گفته وی، تاکنون از محل آورده متقاضیان معادل... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم؛ عسکری سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه ۹۰۱ هزار و ۸۹۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند از پرداخت ۶۰ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان به حساب سازندگان خبر داد. به گفته وی، تاکنون از محل آورده متقاضیان معادل ۲۳ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان و از محل تسهیلات معادل ۳۷ هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده است. عسکری میزان قرارداد‌های تسهیلاتی منعقده در بانک مسکن را معادل ۲۳۱ هزار و ۵۲۲ واحد مسکونی به مبلغ ۷۸ هزار و ۸۵۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.