منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا؛ سرهنگ‌ پیمان کرمی روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس حدفاصل میدانک تا نساء سنگین است. وی اضافه کرد: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند. کرمی خاطرنشان کرد: باتوجه به... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا؛ سرهنگ‌ پیمان کرمی روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی جاده کرج - چالوس حدفاصل میدانک تا نساء سنگین است. وی اضافه کرد: مسافران قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند. کرمی خاطرنشان کرد: باتوجه به ناپایداری جوی در جاده کرج - چالوس احتمال سقوط سنگ و بهمن بسیار متصور است و مسافران درحاشیه جاده توقف نکنند. وی افزود: کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است. منبع: ایرنا

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.