منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا ؛ میرزویان با بیان اینکه ارمنستان برای باز شدن مرز مشترک آماده می‌شود، گفت: پست بازرسی زمینی مارگارا در مرز ارمنستان و ترکیه برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته در بهمن ماه برای کامیون‌های ارمنستانی افتتاح شد تا... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایرنا ؛  میرزویان با بیان اینکه ارمنستان برای باز شدن مرز مشترک آماده می‌شود، گفت: پست بازرسی زمینی مارگارا در مرز ارمنستان و ترکیه برای اولین بار در ۳۰ سال گذشته در بهمن ماه برای کامیون‌های ارمنستانی افتتاح شد تا مواد غذایی، دارو و سایر تجهیزات کمکی را به مناطق زلزله‌زده ترکیه تحویل دهند. ارمنستان اعلام کرد که به زودی تردد اتباع کشورهای دیگر از جمله ایرانی‌ها از این کشور به ترکیه میسر و آزاد خواهد شد. ترکیه در سال ۱۹۹۳ به نشانه همبستگی با جمهوری آذربایجان که با ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی درگیر شده بود، مرزهای خود را به روی ارمنستان بست. منبع: ایرنا

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.