منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا؛ سرهنگ پیمان کرمی روز چهارشنبه اظهار کرد: یک طرفه شدن تردد آزادراه تهران - شمال تا کندوان تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد. وی افزود: اکنون تردد وسیله نقلیه از میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک به صورت ۲ طرفه... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا؛ سرهنگ پیمان کرمی روز چهارشنبه اظهار کرد: یک طرفه شدن تردد آزادراه تهران - شمال تا کندوان تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد. وی افزود: اکنون تردد وسیله نقلیه از میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک به صورت ۲ طرفه انجام می شود. وی اضافه کرد: در جاده کرج - چالوس اکنون شاهد بار بسیار سنگین ترافیک از شهرستانک تا کندوان هستیم و رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند. وی خاطرنشان کرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک خاتم تا پل کلاک و در آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا پل حصارک در برخی مقاطع سنگین گزارش شده است. کرمی افزود: احتمال سقوط سنگ و کوه در جاده کرج - چالوس متصور است و مسافران در حاشیه جاده توقف نکنند. مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است. منبع: ایرنا

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.