منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سلیم اصغری اظهار کرد: بارش برف در منطقه کوهستانی درازنو، خوش ییلاق و توسکستان از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان افزود: هر چند... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سلیم اصغری اظهار کرد: بارش برف در منطقه کوهستانی درازنو، خوش ییلاق و توسکستان از صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شده و همچنان ادامه دارد. معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان افزود: هر چند تردد بدون زنجیر چرخ ممکن بوده ولی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است. وی گفت: بقیه محورهای پایین دست و جلگه‌ای هم بارانی است و ترافیک نیمه سنگین به صورت روان جریان دارد. اصغری به مسافران توصیه کرد که از استقرار در مناطق کوهستانی و در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند. معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان افزود: در حال حاضر راهداران در حال نمک پاشی و برفروبی این جاده‌ها هستند و تا پایان برف در محورها حضور دائم دارند. وی گفت: بر اساس اعلام هواشناسی شرایط ناپایدار جوی، بارش و باران تا فردا در استان تداوم خواهد داشت. اصغری بیان کرد: هم اکنون راهداری گلستان در حال اجرای طرح راهداری نوروزی بوده و قرارگاه آن به صورت شبانه روزی در مرکز مدیریت راه‌ها فعال است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.