منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا جعفری اظهار کرد: در راستای برنامه‌ی تکمیل واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود. این برنامه در سایر شهرها از جمله هشتگرد، پرند، صدرا و ایوانکی نیز در... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا جعفری اظهار کرد: در راستای برنامه‌ی تکمیل واحدهای مسکن مهر تا پایان سال جاری ۱۰ هزار واحد مسکونی در شهر جدید پردیس افتتاح می‌شود. این برنامه در سایر شهرها از جمله هشتگرد، پرند، صدرا و ایوانکی نیز در دستور کار قرار دارد. در هشتگرد ۱۲۰۰ واحد را تا پایان امسال به متقاضیان تحویل می‌دهیم. وی افزود: بجز هشتگرد و پردیس، تا پایان امسال واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر که به صورت موردی از دوره‌های قبل باقی‌مانده بود به بهره‌برداری می‌رسد. معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در شهر جدید پرند ۲۸۰۰ واحد مسکن مهر تا آخر سال افتتاح و پرونده‌ی مسکن مهر در این شهر بسته می‌شود. به گفته جعفری، در سال ۱۴۰۲ هم فرآیند افتتاح واحدهای نهضت ملی  مسکن آغاز می‌شود. خردادماه ۵۰۰ واحد را افتتاح می‌کنیم و هر سه ماه یک بار ۵۰۰ واحد را به بهره‌برداری می‌رسانیم. سرعت طرح نهضت ملی  مسکن، وابسته به آورده متقاضیان است. هرچه زودتر آورده را تکمیل کنند به همین نسبت عملیات اجرا و پیشرفت فیزیکی طرح‌ها تسریع می‌شود.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.