منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز ۷۵۲ اوکراین وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم جانباختگان پرواز ۷۵۲ اوکراین، به اطلاع می‌رساند، وفق مصوبه شماره ۱۱۸۱۳۶/ت۵۵۳۴۱ه_... به گزارش اقتصادآنلاین، ستاد پرداخت به بازماندگان پرواز ۷۵۲ اوکراین وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده‌های محترم جانباختگان پرواز ۷۵۲ اوکراین، به اطلاع می‌رساند، وفق مصوبه شماره ۱۱۸۱۳۶/ت۵۵۳۴۱ه_ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ هیأت وزیران، وزارت راه و شهرسازی مکلف به تکریم و تسریع در پرداخت مبلغ مصوبه مزبور به وراث قانونی هر یک از جانباختگان فارغ از ملیت، جنسیت و سن برابر با شیوه نامه اجرایی مصوبه فوق الذکر شده است. لذا خواهشمند است وراث قانونی جانباختگان با شماره تلفن‌های ۸۸۳۸۴۲۱۱ و ۸۸۳۸۴۲۱۲-۰۲۱ در ساعات اداری جهت دریافت اطلاعات و آغاز فرآیند مذکور تماس حاصل فرمایند ، همچنین پیام‌های مربوطه از طریق ایمیل نیز به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید دریافت می‌شود. شایان ذکر است وفق بند ۵ مصوبه هیأت وزیران، موضوع تصویب نامه صرفا ناظر به خسارات ناشی از سانحه پرواز ۷۵۲ اوکراین است و نافی حق پیگیری جنبه کیفری موضوع در مرجع قضایی صلاحیت دار به موجب قانون نیست.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.