منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین، اگر به دنبال خرید خانه برای استفاده از درآمد اجاره هستید باید خانه‌ای بخرید که این نسبت در آن کمترین مقدار ممکن را دارد. اگر قصد اجاره گرفتن دارید، از بین مناطقی که می‌توانید کرایه آن را پرداخت کنید دنبال جایی باشید که این... به گزارش اقتصادآنلاین، اگر به دنبال خرید خانه برای استفاده از درآمد اجاره هستید باید خانه‌ای بخرید که این نسبت در آن کمترین مقدار ممکن را دارد.  اگر قصد اجاره گرفتن دارید، از بین مناطقی که می‌توانید کرایه آن را پرداخت کنید دنبال جایی باشید که این نسبت بیشترین مقدار را دارد. نمودارهای جذاب بخش مسکن تهران و شهرهای دیگر را در طول سال در خبرنامه سی‌چارتس دنبال کنید.  مهمترین و جذابترین نمودارهای رسانه‌های معتبر دنیا و گزارش‌های گران‌قیمت بانک‌های بین‌المللی را در کنار نمودارهای اقتصاد ایران، روزانه در ایمیل خود دریافت کنید. برای خرید اشتراک در سی چارتس از اینجا می توانید www.30charts.com اقدام کنید.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.