منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید چلندری در مورد ممنوعیت تاکسی های اینترنتی برای ورود به فرودگاه امام گفت: ممنوعیتی برای ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی وجود ندارد و این تاکسی ها می توانند در مقابل پارکینگ... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید چلندری در مورد ممنوعیت تاکسی های اینترنتی برای ورود به فرودگاه امام گفت: ممنوعیتی برای ورود تاکسی های اینترنتی به فرودگاه امام خمینی وجود ندارد و این تاکسی ها می توانند در مقابل پارکینگ شماره سه فرودگاه توقف داشته باشند و مسیر و پل ارتباطی هم از ترمینال تا پارکینگ فراهم است. به گفته سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی   مجوز فعالیت یک هزار و۲۰۰ دستگاه تاکسی زرد از نوع تویوتا کمری، رافور و ون از سازمان تاکسیرانی جهت فعالیت در فرودگاه امام خمینی( ره) صادر شده و نرخ تعرفه  تمامی این تاکسی ها بر مبنای تعرفه ارائه شده از سوی شورای شهر است و هیچ نرخی خارج از این تعرفه ها دریافت نمی شود. او در مورد ممنوعیت تاکسی های اینترنتی برای ورود به فرودگاه امام می گوید: با توجه به اینکه در فرودگاه های بین المللی همانند کشورهای خارجی باید خدمات مطلوب و ایمن  به مسافران ورودی و خروجی ارائه شود و از سوی دیگر در صورت شکایت مسافران به سرعت به مشکل آنها رسیدگی شود، بنابراین طبق دستورالعمل تمامی فرودگاه ها از توقف و پذیرش مسافر کش های متفرقه در مقابل ترمینال جلوگیری شده و صرفاً تاکسی های اینترنتی درصورت درخواست جذب مسافر فعالیت خود را در پارکینگ ٣ انجام دهند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.