منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین، وی افزود: در استان‌های کرمانشاه و مرکزی برخی از محور‌ها شاهد بارش باران و در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان و گلستان هم شاهد برف در برخی از محورها هستیم. در راه‌های فرعی فقط راه خوانسار به گلپایگان به دلیل کولاک... به گزارش اقتصاد آنلاین، وی افزود: در استان‌های کرمانشاه و مرکزی برخی از محور‌ها شاهد بارش باران و در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، همدان و گلستان هم شاهد برف در برخی از محورها هستیم. در راه‌های فرعی فقط راه خوانسار به گلپایگان به دلیل کولاک و بوران مسدود است. مومنی گفت: با توجه به بارش برف در بیشتر جاده‌های کشور مسافرانی که قصد سفر دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند. امشب با توجه به برودت هوا و بارش برف احتمال یخ زدگی و لغزندگی در سطح جاده‌ها وجود دارد که به رانندگان توصیه می‌شود سفر را به روز‌های بعد موکول کنند و به توضیحات و تذکرات پلیس توجه داشته باشند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.