منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، گوشی هواوی مدل P۴۰ پرو دو به‌روزرسانی مهم دریافت کرد. این به‌روزرسانی‌ها شامل چندین بهبود و رفع باگ‌های امنیتی برای تقویت عملکرد دستگاه می‌شوند. HCNewsroom در به‌روزرسانی‌های جدید شاهد بهبود جنبه‌های مختلف... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، گوشی هواوی مدل P۴۰ پرو دو به‌روزرسانی مهم دریافت کرد. این به‌روزرسانی‌ها شامل چندین بهبود و رفع باگ‌های امنیتی برای تقویت عملکرد دستگاه می‌شوند. HCNewsroom در به‌روزرسانی‌های جدید شاهد بهبود جنبه‌های مختلف امنیت دستگاه و وضعیت کلی گوشی، اجرای روان‌تر اپلیکیشن‌ها و افزایش پایداری گوشی پی ۴۰ پرو هواوی هستیم. به گفته‌ی هواوی، به‌روزرسانی‌های جدید، اطلاعات ضروری کاربر را حذف نمی‌کنند و پس از نصب، اطلاعات بسته‌ی نصبی آن‌ها با هدف مدیریت فضای ذخیره‌سازی گوشی حذف خواهد شد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.