منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، در عالم علم، کاشف ارگانیسم جدید گیاهی و جانوری می‌تواند نام خود یا شخص دیگری را نیز در بخشی از نام علمی ای که برای گونه اتخاب می کند، بگنجاند. چندی پیش برخی دانشمندان با این استدلال که همه گونه‌ها به یک... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، در عالم علم، کاشف ارگانیسم جدید گیاهی و جانوری می‌تواند نام خود یا شخص دیگری را نیز در بخشی از نام علمی ای که برای گونه اتخاب می کند، بگنجاند. چندی پیش برخی دانشمندان با این استدلال که همه گونه‌ها به یک اندازه لایق توجه جهانیان هستند، پیشنهاد دادند از نامگذاری سلبریتی‌ها و مشاهیر روی گونه‌ها دست برداشته شود، اما این اختلافات منجر به کاهش انتخاب نام بزرگان و سلبریتی‌ها در نامگذاری گونه‌های جدید گیاهی و جانوری نشد. ادامه‌دهندگان این مسیر معتقدند که انتخاب نام یک گونه جانوری به افتخار اشخاص می‌تواند در شناساندن مفاخر کشورها به دیگران هم مؤثر باشد.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.