منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی هواشناسی کرمان، در اطلاعیه روز یکشنبه این اداره کل آمده است: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق،... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی هواشناسی کرمان، در اطلاعیه روز یکشنبه این اداره کل آمده است: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته جاری با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندبادهای لحظه‌ای در استان خواهیم بود. طبق این اطلاعیه، عمده فعالیت این سامانه روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه و در نیمه شمالی، غرب و برخی از مناطق جنوبی استان کرمان خواهد بود. براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، با توجه به نوع و شدت بارش‌های این فصل آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مذکور محتمل است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.