منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودرو... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر،   سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودرو کوئیک مشکوک شده و دستور توقف آنها را صادر کردند. وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست مأموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت عرصه را بر خود تنگ دیده و تسلیم پلیس شدند. عبدالمالکی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۹۵ کیلوگرم تریاک کشف و راننده به همراه ۲ سرنشین خودرو که در قالب سفر نوروزی و پوشش خانواده از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی در حرکت بودند نیز دستگیر شدند. جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی یادآور شد: اشرار و قاچاقچیان بدانند پلیس با اجرای طرح‌های پیشگیرانه با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.