منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حمید سلامتی صبح یک شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وزش باد شدید اشاره و اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار وزش باد نسبتاً شدید در روز ۱۲ و ۱۳ فرودین ماه، هموطنان به خصوص... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حمید سلامتی صبح یک شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وزش باد شدید اشاره و اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار وزش باد نسبتاً شدید در روز ۱۲ و ۱۳ فرودین ماه، هموطنان به خصوص گردشگران و مسافران از تردد در مناطق جنگلی و نشستن در زیر درختان خطرساز و سراپا خشک جداً خودداری کنند. وی با بیان اینکه وزش باد گرم سبب وقوع حریق در جنگل‌ها و مراتع می‌شود، ادامه داد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه حریق و تخریب و تجاوز به عرصه‌های ملی مراتب را از طریق سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری اعلام نمایند تا در اسرع وقت نسبت به موضوع رسیدگی شود. تضاد آفرود سواری با اخلاق طبیعت‌گردی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در ادامه نسبت به بیتوته و فعالیت آفرود سوارها در جنگل و مراتع استان هشدار داد و خاطرنشان کرد: آفرود سواران به بهانه گردش و تفریح موجب خسارت، تخریب و آسیب جدی به طبیعت می‌شوند. وی با بیان اینکه تردد خودروهای آفرود به صورت گروهی و با خودروهای سنگین و لاستیک‌های پهن و بزرگ در اراضی جنگلی و مرتعی استان آسیب‌های جبران ناپذیر به همراه دارد، افزود: این اقدام علاوه بر آسیب به حیات گیاهان و حیات وحش، با اخلاق طبیعت‌گردی در تضاد است. سلامتی جنگل‌ها و مراتع را یکی از ثروت‌های ملی کشور دانست و تصریح کرد: حفاظت و بهره‌برداری اصولی از آن وظیفه همگانی به شمار می‌رود و هرگونه آسیب و سهل‌انگاری در محافظت از آن برای نسل‌های آینده مشکل‌ساز خواهد بود. وی با اشاره به اینکه استان گلستان به عنوان یکی از استان‌های شمالی بخش وسیعی از جنگل‌های هیرکانی را دارد، عنوان کرد: باید راهکاری اساسی برای بیتوته آفرود سواران اندیشیده شود و همه دستگاه‌های متولی در این زمینه تعامل داشته و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.