منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اکبری، معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست در مورد قاچاق پرندگان گفت: بیشترین قاچاق پرندگان مربوط به بالابان، شاهین و بحری است، اما بعضا تعدادی از این پرنده‌ها در حین قاچاق از بین می‌روند. وی با بیان... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، اکبری، معاون محیط طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست در مورد قاچاق پرندگان گفت: بیشترین قاچاق پرندگان مربوط به بالابان، شاهین و بحری است، اما بعضا تعدادی از این پرنده‌ها در حین قاچاق از بین می‌روند. وی با بیان اینکه سال‌های سال است که این پرندگان به کشورهای حاشیه خلیج فارس که متاسفانه بازار خوبی دارند فروخته می‌شوند به خطر انقراض این گونه‌ها اشاره کرد و گفت: این در حالی است که ما با قاچاق گونه‌ای مواجه هستیم که کل جمعیت آن پرنده حدود ۳۰۰۰ قطعه برآورد می‌شود و این وضعیت بحرانی است و حالا با این حجم از قاچاق این پرنده، آینده‌ای بسیار خطرناک را رقم می‌زند. اکبری با اشاره به لزوم مشارکت مردم محلی گفت: سال گذشته اعتباری را برای فرهنگسازی و آموزش جامعه محلی در نظر گرفتیم چراکه اولین گام مشارکت موضوع آموزش است. اینکه مردم آگاهی پیدا کنند و اهمیت این گونه‌ها و ارزش آن را بدانند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.