منو کاربری

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هزینه های درمان جامعه ایثارگران با تعرفه دولت و به صورت صد در صد پرداخت می‌شود، قبل از این دولت سرانه بیمه ایثارگران ١٧٠هزار تومان بود در دولت سیزدهم به ۵٧٠ هزار تومان افزایش پیدا کرده است و... معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هزینه های درمان جامعه ایثارگران با تعرفه دولت و به صورت صد در صد پرداخت می‌شود، قبل از این دولت سرانه بیمه ایثارگران ١٧٠هزار تومان بود در دولت سیزدهم به ۵٧٠ هزار تومان افزایش پیدا کرده است و زمان پرداخت هزینه‌های درمان ایثارگران از ۶ ماه به زیر یکماه رسیده است. کار جدی ما ثبت و ضبط خاطرات شهدا و خانواده آنهاست، تاکنون ۵۵ هزار سند و خاطره شهیدان ثبت و ضبط شده است، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکنون برنامه‌های متنوع و زیادی را انجام داده‌ایم. دبیرخانه هماهنگ‌سازی برنامه‌های فرهنگی ایثارگران در همه دستگاه‌های اجرایی و مردمی بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.