منو کاربری

اقتصاد آنلاین؛ در بازار لوازم صوتی و تصویری قیمت تلویزیون ۵۵ سونی مبلغ ۳۰ میلیون تومان است این در حالیست که قیمت تلویزیون دوو ۵۵ اینچی مبلغ ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار... اقتصاد آنلاین؛ در بازار لوازم صوتی و تصویری قیمت تلویزیون ۵۵ سونی  مبلغ ۳۰ میلیون تومان است این در حالیست که قیمت تلویزیون دوو ۵۵ اینچی مبلغ ۲۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است.  برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد. قیمت تلویزیون های ایرانی و خارجی برند مدل سایز / اینچ قیمت / تومان دوو  DSL-۵۵SU۱۷۱۰  ۵۵ ۲۰,۴۰۰,۰۰۰ ایکس ویژن ۵۰XCU۷۳۵ ۵۰ ۱۶,۶۱۰,۴۹۰ سونی  ۵۵X۸۰K ۵۵ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ایکس ویژن  ۵۰xyu۷۵۵ ۵۰ ۱۵,۳۰۰,۰۰۰ سامسونگ Samsung ۵۰NU۷۹۰۰ ۵۰ ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ دوو DSL-۶۵S۸۰۰۰EU ۶۵ ۳۳,۵۰۰,۰۰۰ 

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.