منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به هلاکت یک عنصر داعشی در مرز خوزستان گفت: این عنصر تروریستی ساعت ۱۲:۳۰ شب گذشته از مرز سوسنگرد- چزابه وارد کشور شد، دستگاه‌های امنیتی هم که او را در کنترل و رصد خود... به گزارش اقتصادآنلاین سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به هلاکت یک عنصر داعشی در مرز خوزستان گفت: این عنصر تروریستی ساعت ۱۲:۳۰ شب گذشته از مرز سوسنگرد- چزابه وارد کشور شد، دستگاه‌های امنیتی هم که او را در کنترل و رصد خود داشتند به او دستور توقف دادند که این فرد تروریست به دستور ماموران امنیتی توجه نکرد و اقدام به تیراندازی به سمت نیروهای امنیتی کرد. وی اضافه کرد: با آغاز تیراندازی توسط این تروریست درگیری بین او و ماموران ما آغاز شد و این فرد تروریست به هلاکت رسید و با این که او بیش از ۲۵ گلوله شلیک کرده بود به لطف خدا آسیبی متوجه نیروی ما نشد. میراحمدی تأکید کرد: دستگاه اطلاعاتی ما اشراف خیلی خوبی را خصوصاً بعد از حادثه تروریستی کرمان روی تحرکات تروریست‌ها دارند و تروریست ها را در کنترل خود دارند که روز گذشته هم تعدادی از آنها را در سراسر کشور دستگیر کردند. وی با بیان اینکه سرنخ اقدامات تروریستی و تروریست ها به رژیم صهیونیستی متصل است، گفت: اینها به دنبال ایجاد شبکه هستند. داعش را در عراق، سوریه، لبنان، یمن و کشورهای مختلف ایجاد ‌و تجهیز کردند تا این ظرفیت را علیه جمهوری اسلامی به طور مستقیم به کار گیرند که به دلیل توانمندی‌ها و اشراف خوب دستگاه‌های امنیتی ما تا به حال به جز مواد خاص موفق به اجرای نقشه های شوم خود نشدند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.