منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از امروز ۲۱ بهمن ماه به حساب بازنشستگان این سازمان واریز خواهد شد. هم‌اکنون بیش از ۴ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کنند که از امروز حقوق بهمن... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از امروز ۲۱ بهمن ماه به حساب بازنشستگان این سازمان واریز خواهد شد. هم‌اکنون بیش از ۴ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی حقوق دریافت می‌کنند که از امروز حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز خواهد شد. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس حروف الفبا از ۲۱ بهمن آغاز و تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه به اتمام خواهد رسید. همچنین پس از اتمام واریز حقوق بهمن ماه، عیدی بازنشستگان به حساب آنها واریز خواهد شد. عیدی بازنشستگان به ازای هر نفر ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به ازای همسر ۷۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.