منو کاربری

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از ورود سامانه بارشی به کشور، رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و بارش برف در ارتفاعات و کاهش دما و کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی از یکشنبه تا دوشنبه (۲۲ تا ۲۳ بهمن) خبر داد. این شرایط جوی روز یکشنبه... سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از ورود سامانه بارشی به کشور، رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و بارش برف در ارتفاعات و کاهش دما و کاهش دید ناشی از مه بعد از بارندگی از یکشنبه تا دوشنبه (۲۲ تا ۲۳ بهمن) خبر داد. این شرایط جوی روز یکشنبه در ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، فارس و دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، جنوب غرب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود. در اثر این مخاطره جوی احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، مه آلودگی، وزش باد و کولاک برف، کاهش دما و احتمال یخ زنی سطح جاده‌ها، لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها دور از انتظار نیست. ویدیویی از ریزش بهمن در ترکیه را ببینید.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.