منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ایرندگانی توضیح داد: این تصادف در محور نیکشهر به چابهار در محدوده چاباسو رخ داد. او اظهار کرد: پس از اعلام شدن این حادثه، نیروها از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در این حادثه... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ایرندگانی توضیح داد: این تصادف در محور نیکشهر به چابهار در محدوده چاباسو رخ داد. او اظهار کرد: پس از اعلام شدن این حادثه، نیروها از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: در این حادثه هفت نفر به‌دلیل شدت جراحت‌ها فوت کردند و سه نفر مصدوم شدند. مصدومان پس از گرفتن خدمات پیش بیمارستانی توسط سه دستگاه آمبولانس برای انجام اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان محمد رسول الله (ص) نیکشهر انتقال داده شدند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.