منو کاربری

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب توییتر خود در واکنش به نتیجه بازی چهارشنبه شب ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نوشت: «آن‌چه تمام ایرانیان را علی‌رغم هر اختلاف و تفاوتی با هم متحد می‌کند... به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حساب توییتر خود در واکنش به نتیجه بازی چهارشنبه شب ایران و قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نوشت: «آن‌چه تمام ایرانیان را علی‌رغم هر اختلاف و تفاوتی با هم متحد می‌کند آن است که در شادی و غم، اشک و لبخند، روزهای خوب و بد کنار ایران ایستاده‌اند. هم در پیروزی کنار فرزندان عزیز ایران هستیم و هم در شکست. اتحاد ما خائنان و دشمنان را ناامید می‌کند. پاینده وسرافراز باد ایران و ایرانی.» شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان با شکست ۳ بر ۲ و پیروزی تیم قطر از راه‌یابی به مسابقه فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ جا ماند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.