منو کاربری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین،شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن با ۳ هزار و ۳۷ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد رسید. شاخص هم وزن با یک هزار و ۶۹۸ واحد کاهش به ۷۳۲ هزار و ۷۱۵ واحد رسید. نمادهای... به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین،شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن با ۳ هزار و ۳۷ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد رسید. شاخص هم وزن با یک هزار و ۶۹۸ واحد کاهش به ۷۳۲ هزار و ۷۱۵ واحد رسید. نمادهای «فولاد، پارسان، وبملت و پارس» بیشترین تاثیر منفی و نمادهای «فخوز، سدشت و شپنا» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند. شاخص فرابورس هم در پایان معاملات امروز با ۷۱ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۴۱۷ واحد رسید. نمادهای «بپاس، هرمز، انتخاب، شگویا، فصبا و وهور» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

دعوت به نظرسنجی

کاربر گرامی در صورت تمایل با مراجعه به بخش نظر سنجی و تکمیل فرم ها ما را در تعیین سطح رضایت مشتریان و متقاضیان خدمات خود، یاری بفرمایید.

بی‌تردید نتایج ارزشمند این نظرسنجی می‌تواند در ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت عمران مسکن اصفهان و تامین رضایت بیش از پیش مشتریان بسیار موثر و کارساز باشد.

شرکت در نظر سنجی


امیدواریم با ارایه خدماتی شایسته بتوانیم همواره رضایت شما مشتریان عزیز را به دست آوریم.